به سایت انجمن فیزیوتراپی ایران خوش آمدید...

امروز یکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳     | ساعت ۴:۱۹
flag
صفحه اصلی  >  اخبار  >  پیامهای تبریک
اعلام آمادگی انجمن فیزیوتراپی ایران برای خدمات رسانی به مصدومین حادثه پلاسکو اعلام آمادگی انجمن فیزیوتراپی ایران برای خدمات رسانی به مصدومین حادثه پلاسکو (تعداد بازدید : 2777)

اعلام آمادگی انجمن فیزیوتراپی ایران برای خدمات رسانی به مصدومین حادثه پلاسکو

رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران گفت: به منظور تشکر و ابراز همدردی با آسیب دیدگان حادثه ساختمان پلاسکو، انجمن فیزیوتراپی آمادگی خود را برای ارائه هر نوع خدمات فیزیوتراپی به این عزیزان اعلام می کند.
دکتر محمد علی محسنی بندپی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، افزود: ارائه هرنوع خدمات فیزیوتراپی به عزیزان اعلام آمادگی انجمن فیزیوتراپی ایران برای خدمات رسانی به مصدومین حادثه پلاسکوآسیب پذیر حادثه ساختمان پلاسکو توسط انجمن فیزیوتراپی رایگان انجام می شود و مفختریم اعلام کنیم تمام فیزیوتراپی های تهران در هر نقطه ای نسبت به مشارکت در این اقدام انسان دوستانه اعلام آمادگی کرده اند.

وی گفت: کوچکترین ضربه و آسیب و تروما می تواند اختلال حرکتی ایجاد کند بنابراین این عزیزان و آتش نشانان غیور ممکن است در این زمینه نیازمند خدمات فیزیوتراپی باشند که این گونه خدمات چه در بیمارستان ها و چه در منازل این عزیزان توسط همکاران فیزیوتراپ ارائه می شود.

محسنی بندپی افزود: امیدواریم این اقدام کوچک بتواند بخشی از زحمات و ایثار آتش نشانان عزیز را جبران کند و در واقع این اقدام ادای دین جامعه فیزیوتراپی نسبت به مسئولیت اجتماعی خود است.

رئیس انجمن فیزیوتراپی گفت: امیدواریم هر کدام از ما در هر سمت و جایگاهی بتوانیم مسئولیت اجتماعی خود را همچون عزیزان آتش نشان که اوج مسئولیت اجتماعی خود را به تصویر کشیدند ایفا کنیم.



تاریخ: ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
منبع :


راه های ارتباط با ما
آدرس: تهران، صادقیه، خیابان سازمان آب، بعد از گلناز دهم، ساختمان عرشیا، پلاک 312، طبقه 3 ، واحد 9
icon مکاتبات فقط با صندوق پستی 191-14515 icon
تلفن : 44297617- 44297609- 44297608 
فکس : 44297588 
شماره واتس آپ پشتیبانی وبینارها و سمینارها: 09391717445
شماره واتس آپ پشتیبانی انجمن: 09102274756
ایمیل : info@iran-pta.ir , members@iran-pta.ir
 تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به “انجمن فیزیوتراپی ایران” می باشد.